Hösten var som våren

Jag är så trött. Den här hösten börjar mer och mer likna våren 2007. Våren då jag bara var trött hela tiden.
Om det är det här som kallas livet så blir jag knäckt.
Jag vågar påstå att det i min värld, inte kallas livskvalitet när man endast äter, sover och arbetar. Det är det jag pallar med. Yogan raderas ut ur veckoschemat, träningen på gymmet, agilityträningarna, umgänge. Ja -allt.
Jag bara sover.

Lite roliga saker har dock hänt i veckan.

Jag och chefen var ute på en av våra vanliga shoppingrundor, ni vet, då vi spanar på småpojkar och drömmer oss bort.
Hon rycker tag i mig och drar in mig på Kick´s.
-E! Vad säger du, ska alla anställda få ett rosa läppstift!!?
Jag, som inte är särskilt förtjust i läppstift föreslår läppglans som ett alternativ...
Testat och klart.
På mitt jobb -där får man rosa läppglans i lönekuvertet.

I onsdags var det min dag. Jag hade den näst bästa kassan någonsin en trappa upp. Kändes så jäkla bra.
Men jag vill ha mer. Hela mitt huvud är tillbaka i gymnasietänket.
Hur ska jag få den här verksamheten att gå ännu bättre....

Onsdagskvällen spenderades på teatern. Första parkett när Henrik Schyffert och Johan Glans ordbajsade roligheter i ett par timmar.

Nu är det som vanligt, lite (läs mycket) bråttom till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Blingbling

Kanske du ska starta eget. Tank att ha din alldeles egna butik. Annar s kan du ju nöja dig med att bli butikschef i någon annans =) Du verkar kunna det där med att sälja.
Om du känner dig trött måste du kolla upp din hälsa.

2007-09-21 @ 09:01:07
Postat av: E

Blingbling!!
Det låter precis som ett horoskop =)

2007-09-21 @ 17:20:04
Postat av: Beyonce

Trevlig chef du verkar ha.

Postat av: Magnus

Jag tror jag skulle uppskatta läppstift mer.

2007-09-22 @ 10:44:56
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Märtha

Åhh fy fan!! Jag skulle dö av lycka om jag fick ett lipgloss av min chef!! Jag säljer min själ till djävulen för att lipgloss, jag lovar!:)

2007-09-22 @ 11:02:34
URL: http://biancas.blogg.se
Postat av: Lennart

Läppglans, i lönekuvertet? Nej, i mitt skulle jag gärna vilja ha en nyckel. Till en bostad i centrala Hamburg, eller en Mercedes E-kombi med ekerfälgar.

2007-09-22 @ 20:14:00
URL: http://trannel.blogg.se
Postat av: E

B: She is!
-
Mange: Du hade säkert fått ett läppstift om du hade velat de. Min chef är inte omöjlig
-
Märtha: Chefer inom vården är inte så jätteroliga. Det är åtminstone min erfarenhet...
-
Lennart: Jag tror inte du skulle få det av min chef. Men kanske av någon annan chef...

2007-09-23 @ 13:06:02
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Therrorese

Klart man ska få läppglans med lönekuvertet. Borde vara en rättighet....! För alla :) Hur mås det annars vännen?

2007-09-23 @ 23:05:24
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback