Ett kaos som kallas livet

Ett leende sprider sig över hela mitt ansikte, när jag ser att ni har varit här och kikat, trots att jag lyser med min frånvaro!!

Det är så sjukt mkt hela tiden.
Jobb, flytt, rust, promenader, träning och utställning.

Utbildningar och studiebesök.
På måndag är det studiebesök i huvudstaden,
måndagen efter det åker jag och en kollega till Helsingfors på utbildning.
Jag har ännu en utbildning i Uppsala på G. Det kunde man aldrig tro för ett år sedan!!

Det bästa av allt....
JAG MÅR BRA!


 
Jobb

    
Flytt & rust


Promenader

 
Träning & utställning

 
Avslappning emellanåt

Kommentarer
Postat av: Lennart

Härligt badkar, ett sånt skulle jag kunna tänka mig att ha. Vore skönt att ligga där och bara existera.

Postat av: Therrorese

Åh vad det värmer mig att du mår bra vännen! Det där badkaret såg himla najs ut....!
Kram på dig!

2008-04-03 @ 16:35:58
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Beyonce

Skönt att du mår bra! Jag diggar oxå badkaret.

2008-04-04 @ 09:21:32
URL: http://bday.blogg.se
Postat av: Sandra

Klart vi kikar in här ändå ;) Ska bli spännande att se hur din nya lya blir!!

2008-04-04 @ 17:48:56
Postat av: Sara

Skönt att höra! Vad kul med alla projekt och bra att du kommer ihåg att varva ner emellanåt. Bada är skönt!

2008-04-05 @ 21:36:19
Postat av: Annarki

ojoj, det dar badkaret ser najs ut...

2008-05-09 @ 00:52:39
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback