Imorgon är en annan dag

Jag har repat mig lite sen igår. Lite sömn och underbart sällskap har gjort susen.
Hela dagen idag har innehållit hundbad och hundklipp. Vi hade nio pudlar runt fötterna, varav tre valpar som skulle friseras till nästa helgs utställningspremiär. En hel del att stå i med andra ord.
Min lilltjej är sjukt snygg och jag har skyhöga förväntnigar på henne i utställningsringen.


Bästa S skivor snurrar i cdn och jag sjunger med i alla låtar. Barnsligt klämkäckt. Det är uppåttjack och nostalgi. Något man inte kan få för mycket av.

Om mindre än två veckor får jag tillgång till mitt nya krypin. En lägenhet med uteplats och stor grön gård. Nja, kanske inte grön om två veckor, men snart....för snart är det vår! Ååå vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Uteplats! Som en saga ju! De är så fina vovvarna, så sockersöta!

Postat av: Anonym

Ja våren kommer aldrig för tidigt!! Vi har kors i taket haft sol rätt mkt den senaste veckan. Man vet nästan inte var man ska ta vägen för man är så himla ovan haha..

2008-02-18 @ 22:20:45
Postat av: Sandra

Eh det var jag som skrev förra kommentaren :)

2008-02-20 @ 12:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback