Slösurfa

Efter ett par lediga dagar med fullt betald lön är det åter igen dax att slita för brödfödan. Nytt jobb. Ny produktion.
Denna gång på närmare håll.
Pudlarna har lämnats hos mor och far i sommarstugan och här hemma är det väldigt ensligt.
Jag borde passa på att måla balkongdörren och en del annat som inte kan målas, när doggarna styker omkring med sina monsterpälsar.
Kruxet är att latmasken har slagit till. Värre än någonsin. Jag är så slö.
Jag kanske fortfarande njuter av helgens utställningsframgångar. För jäklar vad det gick bra!
Båda tjejerna placerade sig som fjärde bästa tik. I olika klasser såklart.

Som pudeltjej har jag en säregen passion för pudeluppfödares hemsidor på nätet. När andra betraktar diverse klipp på youtube, klickar jag omkring i cyberspace hundvärld. Egentligen ger det mig inte särskilt mycket, men trots det kan jag avvara flera timmar till att slösurfa på just sådana sidor.
Det som förvånat mig en del på senare tid, är att några av mina foton från utställningarna förra sommaren, florerar flitigt på ett flertal hemsidor.
Det känns konstigt.
Mina bilder.
Kända i pudelsverige.

Nu måste jag verkligen få något gjort här hemma.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Puh! Måla är ju lätt det tråkigaste som finns, så I don´t blame you.

Vad är det för nytt jobb? Nåt kul?

Kram kompis!

Postat av: Beyonce

Har oxå drabbats av lathet, varför göra något när man kan inte göra något liksom.

2008-07-17 @ 17:56:07
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: E

Therrorese: Roligare jobb har jag haft i mitt liv. Jag pillar jag med kablar och kretskort på Ericsson...

2008-07-17 @ 19:52:19
URL: http://drogen.blogg.se/
Postat av: fine

vilken fin aprikosfärg! är sedan födeseln pudeltjej jag också, även om vi fick ta bort vår 12 åring i våras..utan ersättare. det var tungt och tomt. Hur många har du?

2008-09-18 @ 21:44:06
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback